niedziela, 27 kwietnia 2014

Zaczynamy.

Witam bardzo serdecznie,


Postanowiłam dołączyć do blogowej społeczności. Mam nadzieję, że moje posty będą na tyle ciekawe, że znajdzie się kilu czytelników .Nie będę zabiegać o popularność, witryna założona z czystej przyjemności, aczkolwiek byłoby mi miło gdyby doceniono moja pracę. Bez zbędnych słów przejdę do konkretów.

Co znajdzie się na blogu?

  Inspiracje w postaci zdjęć oraz pomysłów jak zrobić coś z niczego, ogólnie nazywane diy,

  Stylizacje,

Testy produktów zakupionych przeze mnie,

  Sposoby na "tanią modę"- jestem zwolenniczką każdego rodzaju okazji, na pewno podzielę się z wami wiedzą,

Porady kosmetyczne- skóra, włosy i paznokcie,

Opisy dnia, lekko na temat życia,

Pomysły na wnętrza oraz ich wykonanie,

Opisy  miejsc, które warto odwiedzić.


Mam nadzieję, że uda mi się zaspokoić wymagania moich czytelników. Na razie blog jest w fazie testów. Jego wygląd oraz systematyczne prowadzenie na pewno nadają się do poprawki. Dlatego już biorę się za stronę i doprowadzam ją do świetności. 

Na razie to wszystko. Dołączam jeszcze kilka zdjęć, aby pokazać wam w jakim klimacie bedzie prowadzony blog. Pierwsze obrazki nie są mojego autorstwa, ale niedługo to wszystko się zmieni. 
Oficjalne otwarcie bloga uważam za rozpoczęte!
 Owocnej inspiracji! 


.... 




 jak wyglądało wasze śniadanko ? :O




..♥





:DD





wow śliczne :)





LATO <3





lata temu:)





...





:PPP





ggg







Do zobaczenia

3 komentarze:

  1. Czekam niecierpliwie na stylizacje, a po tych inspiracjach, ktore dodalas sadze, ze beda one swietne ! :*

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. witamy w gronie blogerek! :) powodzenia!

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie dołączyłam do grona blogerek! :)
    Zapraszam: http://themysteryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, za każdy wpis się odwdzięczam :*
Obserwacja=obserwacja ♥