sobota, 17 maja 2014

Tanie ubranie

Witajcie!


Przepraszam, że tak dawno mnie tu nie było. Obowiązki, które zostały na mnie narzucone całkowicie mnie przytłoczyły. Mam nadzieję, że najnowszy wpis zrekompensuje wam oczekiwania!

Dziś napisze o lumpeksach. Miejsce dość kontrowersyjne, jedni kochają  Second-handy, inni omijają szerokim łukiem. Ja swego czasu zaliczałam się do tej drugiej grupy. Uważałam, że noszenie używanej odzieży jest powodem do wstydu. Moja niechęć potęgował specyficzny zapach  ubrań, problem z doborem rozmiaru oraz inne trudności, o których dowiedziałam się po pierwszym szperaniu ciucholandzie.
 Jakiś czas temu natrafiłam na bloga, gdzie tworzone były stylizacje z rzeczy pochodzących wyłącznie z tego typu sklepów. Zaskoczona świetnymi outfitami, zagłębiłam się nieco w temat. Okazało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują. Kupowanie w sh jest opłacalne i przyjemne, jeśli zastosujemy kilka trików.  




Sporządziłam dla Was mini-poradnik, zdradzający tajemnicę udanych łowów za grosze!

♥ Ubierz się wygodnie i praktycznie. Czasem w lumpeksie nie ma przymierzalni, dlatego nienależny zakładać na siebie wielu warstw. Najlepsze będą leginsy oraz bokserka, aby szybko przymierzyć ubranie. Zalecane są też wygodne buty oraz brak biżuterii, która może zahaczać o wieszaki

♥ Wybieraj ciucholandy, w których odzież sprzedawana jest na wagę. Ta wyceniana na sztuki jest dużo droższa.

♥ Przeglądaj każdą rzecz, każdy wieszak po kolei. Jeśli będziesz robić to niedbale możesz przegapić perełkę!

♥ Nie zniechęcaj się zniszczonymi, niemodnymi rzeczami. Może minąć trochę czasu zanim znajdziesz sh, który będzie warty uwagi. Dlatego szukaj takiego, którego możesz zostać stałą klientką.

♥ Korzyścią częstego bywania w danym lumpeksie może być karta stałego klienta, oferująca rabaty lub możliwość negocjacji cen ze sprzedawczyniami

♥ Nie wpadaj w szał zakupów, gdy rzeczy nie będą przekraczać 2 zł. Zastanów się czy dana rzecz jest Ci potrzebna i czy będziesz w niej chodzić. Zauroczona cenami, możesz zagracić szafę. Dlatego staraj się myśleć rozsądnie.

♥ Wybieraj dzień dostawy, w którym jest najwięcej rzeczy( i niestety ludzi) oraz dzień przed nową dostawą, kiedy ceny są najkorzystniejsze.

♥ Zwracaj uwagę na stan rzeczy-> rozmiar-> markę.



 

 

To moje doświadczenia, jakie są wasze?
♥-----------------------------------------------------------------------------------------------------------♥
Z racji mojej długiej nieobecności już nadrabiam obserwacyjne zaległości.
 Jeśli komuś z nieuwagi się nie odwdzięczę, proszę upominać się w komentarzu.

Proszę także o kliknięcie w baner ♥
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny poradnik :)
    Pozdrawiam :*
    http://www.lovelifemakeuphealth.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rady, bardzo przydatne :)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu jestem zakochana w lumpeksach :) zawsze znajdę jakąś perełkę :) i albo ją przerobię jeszcze w lepszy sposób albo już gotowa jest do chodzenia :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest dużo lumpeksów i można znaleźć firmowe ubrania za grosze. :')
    Zapraszam - http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, za każdy wpis się odwdzięczam :*
Obserwacja=obserwacja ♥