wtorek, 6 maja 2014

Wytrzymały lakier?

 Witam ♥

Dziś krótki post o paznokciach.
Zastanawialyście się co zrobić, aby lakier do paznokci nie odpryskiwał? Mam na to kilka sposobów!


1. Odtłuszczanie płytki. Czy wiecie, że jest to niezwykle ważny rytuał i prawidłowo wykonany może  sprawić, ze lakier utrzyma się nawet sześć dni!
Większość z nas robi to zmywaczem do paznokci, co może okazać się błędem. Większość specyfików ma w sobie substancje pielęgnujące, które nawilżają płytkę, a przeciez nie o to nam chodzi ;) 
Najlepiej skorzystać z moich ulubionych naturalnych sposobów:
Cytryna,
Spirytus lub wódka.
Należy namoczyć wacik w płynie( w przypadku cytryny najpierw wycisnąć sok) i dokładnie przetrzeć paznokcie. Następnie normalnie je pomalować.

 2. Schłodzenie lakieru w lodówce. Maź wsadzamy do chłodziarki na kilka minut, następnie aplikujemy ją jak zwykle.

Najskuteczniej jest zastoswać obie rady przy jednym malowaniu.



To kilka moich sprawdzonych trików, a wy jakie macie?





Chciałam serdecznie zaprosić was do obejrzenia kilku ciuszków.


11 komentarzy:

  1. OMG these are the most beautiful nails I ever saw :o PRETTY!
    xo Leila
    http://leopardxlipstick.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujacy post :)
    Mam male lamliwe paznokcie i zawsze mam problem z lakierami :D Zastosuje ten sposob z cytryna i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga dlatego postanowiłam zaobserwować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    http://lovelifemakeuphealth.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne paznokcie eh miec takie marzenie!! poklikane moge prosic u mnie w choies i lovelyshoes bardzo mi pomozesz:#
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnego masz bloga, dziękuję, że mnie odwiedziłaś :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sposoby!
    Aktualnie, podczas czytania blogów, zajmuję się paznokciami, więc wypróbuję twoje sposoby :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o pierwszej radzie nie słyszałam, natomiast druga stosuje od dawna!:)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post , przyda mi się bo zdarza się ,że lakier odpryskuje mi już po kilku godzinach !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis! Na pewno wykorzystam któryś z Twoich trików.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Czekam na odpowiedź u mnie :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystam te rady przy następnym malowaniu :)
    mam nadzieję, że pomogą ;p
    obserwuję ♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, za każdy wpis się odwdzięczam :*
Obserwacja=obserwacja ♥